Zwrot / wymiana towaru

Dzień dobry! Otrzymano niewłaściwy towar?

Nie martw się, możesz zwrócić lub wymienić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania.

Wymiana towaru

Jak mogę wymienić towar?

Jeśli chcesz wymienić towar, musisz zwrócić go nam w sposób opisany poniżej, a następnie ponownie zakupić go na stronie www.ellips.pl

Zwrot towaru

Które towary można zwrócić?

  1. w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu
  2. nieużywany
  3. nieuszkodzony
  4. niepozbawiony wyglądu handlowego
  5. o takiej samej kompletacji, jakiej otrzymano

Jakiego towaru nie można zwrócić?

Nie można zwrócić towaru, który został zakupiony w innym sklepie lub który został uszkodzony umyślnie lub przez nieostrożność.

Jak zwrócić towar?

  1. wyślij wiadomość na adres e-mail help@ellips.pl i opisz, dlaczego chcesz zwrócić towar
  2. w wiadomości e-mail koniecznie podaj numer swojego zamówienia
  3. zapakuj zwracane towary i dołącz do nich dowód zakupu
  4. wyślij towar wybranym sposobem wysyłki

Gdzie mogę zwrócić towar?

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej. Airsa UAB (InPost terminal), Wola Bykowska 31, 97306 Grabica, Polska

Kto pokrywa koszty wysyłki zwracanych towarów?

Koszt wysyłki w przypadku zwrotu/wymiany towaru o właściwej jakości pokrywa kupujący.

Zwrot pieniędzy

Kiedy nastąpi zwrot pieniędzy zapłaconych za towar?

  • zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru
  • pieniądze zwrócimy przelewem na konto bankowe lub kartę debetową, którą dokonano zapłaty
  • koszty transportu nie są zwracane, tj. zwracane są tylko pieniądze zapłacone bezpośrednio za towar

I to wszystko!

Po otrzymaniu przesyłki wyślemy Ci wiadomość na podany adres e-mail.

Dziękujemy! Mamy nadzieję, że znajdziesz odpowiedni dla siebie produkt. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail: help@ellips.pl