Zwrot / wymiana towaru
Dzień dobry! Otrzymano niewłaściwy towar?
Nie martw się, możesz zwrócić lub wymienić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania.
Wymiana towaru
Jak mogę wymienić towar?
Jeśli chcesz wymienić towar, musisz zwrócić go nam w sposób opisany poniżej, a następnie ponownie zakupić go na stronie www.ellips.pl
Zwrot towaru
Które towary można zwrócić?
- w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu
- nieużywany
- nieuszkodzony
- niepozbawiony wyglądu handlowego
- o takiej samej kompletacji, jakiej otrzymano
Jakiego towaru nie można zwrócić?
Nie można zwrócić towaru, który został zakupiony w innym sklepie lub który został uszkodzony umyślnie lub przez nieostrożność.
Jak zwrócić towar?
- wyślij wiadomość na adres e-mail help@ellips.pl i opisz, dlaczego chcesz zwrócić towar
- w wiadomości e-mail koniecznie podaj numer swojego zamówienia
- zapakuj zwracane towary i dołącz do nich dowód zakupu
- wyślij towar wybranym sposobem wysyłki
Gdzie mogę zwrócić towar?
- za pośrednictwem firmy kurierskiej. Airsa UAB (InPost terminal), Wola Bykowska 31, 97306 Grabica, Polska
Kto pokrywa koszty wysyłki zwracanych towarów?
Koszt wysyłki w przypadku zwrotu/wymiany towaru o właściwej jakości pokrywa kupujący.
Zwrot pieniędzy
Kiedy nastąpi zwrot pieniędzy zapłaconych za towar?
- zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru
- pieniądze zwrócimy przelewem na konto bankowe lub kartę debetową, którą dokonano zapłaty
- koszty transportu nie są zwracane, tj. zwracane są tylko pieniądze zapłacone bezpośrednio za towar
I to wszystko!
Po otrzymaniu przesyłki wyślemy Ci wiadomość na podany adres e-mail.
Dziękujemy! Mamy nadzieję, że znajdziesz odpowiedni dla siebie produkt. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail: help@ellips.pl